04 marca 2014

Wyniki stażu

Kochani, drugiego lutego końca dobiegł staż naszych dwóch szabloniarek - Yuki Boshi oraz Zoe, którym należą się gromkie brawa za wkład oraz serce włożone w szablony jak i również pozostałe prace graficzne. Długo myślałam nad stażem dziewczyn i dlatego też, ciężko było mi podjąć decyzję. Obserwowałam wszystko dokładnie przez dwa miesiące i oceniałam cały wkład w szabloniarnię. Nie tylko pod względem wyglądu prac ale także pomysłowości, poświęconego im czasu i oryginalności. Oceniałam także zaangażowanie w życie bloga i postępy dziewczyn. Takim oto sposobem, pomyślnie staż przeszła Yuki Boshi, której gratuluję. Z ciężkim sercem jednak muszę stwierdzić, że Zoe niestety nie udało dostać się do naszej załogi. Niezależnie od wyników, obu wam dziękuję za czas, wkład oraz serce poświęcone TzS. Obydwóm wyjaśniłam wszystko prywatnie i mam nadzieję, że Zoe nie żywi do mnie przez to urazy. Kochana, życzę Ci abyś nigdy nie przestała rozwijać swoich umiejętności jako grafik, aby pasja zawsze prowadziła Cię przez życie i pomagała je znosić... no i żebyś nie zapomniała o nas, jak i całej szabloniarnii. Pamiętaj, że w przyszłości zawsze przyjmiemy Cię z otwartymi ramionami. Dziękuję za wszystko :*
Natomiast Yuki, życzę Ci abyś tworzyła jeszcze wspanialsze szablony i zabawiła z nami jak najdłużej :D
Mimo wszystko, gratuluję i dziękuję obu ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz