14 marca 2014

68. Cud Miód I Malinki!

Hejo Piraci! No dobra Kosmici nie, nie tak też nie jest dobrze... hmmm no dobra Ludziska. Wpadam szybko z Szablonem dla Anabell. Nie powinna już na niego czekać według mnie. Robiłam co mogłam przy nagłówku, ale w końcu wyszło na co innego i może się wam wydawać pusty, ale efekt zamierzony. Jeśli ktoś pomyśli jak ja będzie, wiedział, co mi przyszło do łba jak go robiłam! A teraz szablon.

Dla Anabell

Mam nadzieję, że się spodobał i wszystko jest według zamówienia. Wyobraźnia mnie trochu poniosła, ale mam nadzieję, że wszystko jest na swoim miejscu. 
Do następnej notki!

4 komentarze:

  1. Ja bym nie powiedziała, że nagłówek jest jakiś pusty... Bardziej jest skromny, nie posiada zbędnych dodatków ;) Bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie kolory szablonu - są niesamowite!!! Nie wiem tylko, czy postacie do nagłówka wybierałaś sama, czy zostały ci one narzucone, ale.. no nie podobają mi się zbytnio :P Jednak całościowo szablon jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama je wybrałam. Nie mogłam znaleźć lepszej pary SasuSaku. Cieszę się, że jest dobry efekt. Jak go robiłam to nie mogłam się napatrzeć na szablon! Czułam się tak jakbym się w nim zakochała XD

      Usuń
  2. Szablon jest dobry :D Podoba mi się ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mały problem xd
    Haha pobrałam szablon i w ogóle zrobiłam wszystko jak jest w instrukcji na blogu tylko nie mam tego nagłówka... Czy zrobiłam coś nie tak? XDD

    OdpowiedzUsuń