21 marca 2014

69-70. Powitania zawsze złe!

Witam Panów i Panie! No dobra, cześć. ;D Jestem nową stażystką na TzS, mam nadzieję, że docenicie moje starania. No dobra, nie umiem się witać, przedstawiać i mówić coś o sobie. ._. Mówcie na mnie po prostu Ren, ew. Shina (większość osób kojarzy mnie pod tym nickiem). 
Przypadła mi jakże piękna numeracja notki, "69"~~ 
Okej, czas przejść do szablonów i nagłówków. Trochu skromnie, bo tylko 2 szablony i 3 nagłówki. Oba szablony pokazywałam na początek Hinaichigo, niczego nowego póki co nie wykonałam (wierzcie, czy nie - życie prywatne i te sprawy). 


Ogólnie jestem z niego zadowolona, aczkolwiek wydaje mi się,
że CSS trochę zepsuł magię tego szablonu.


<Podgląd/Pobierz/Podgląd2>

*Wybaczcie za jakość podglądu2*
Tutaj jest właśnie na odwrót, bardziej podoba mi się CSS. W sumie do nagłówka nie mam się co przyczepić, jest JongUp, jest okej.

Teraz trzy nagłówki. ;)


Podoba mi się, jest taki delikatny.
Trochę stocków tutaj napchałam, zwykle nie daję ich aż tyle.


Jeden z nielicznych nagłówków z "żywymi" postaciami, który mi jako, tako wyszedł.
Jestem z siebie dumna. ;D


Bardzo podoba mi się ten nagłówek. Zdecydowanie mój faworyt. Nie dodawałam żadnego napisu, bo wydaje mi się, że wcale nie jest tutaj potrzebny. Przez to kompletnie nie wiedziałam jak go nazwać...
Myślę, że możecie spodziewać się szablonu z tym nagłówkiem. ^.^
A tak btw., stworzyłam go kilka minut temu. ;D

To tyle na dzisiaj, udało mi się jeszcze złapać internet i wstawić coś. Mam nadzieję, że podobały się prace. :D
Pozdrawiam, 
Ren.

5 komentarzy:

  1. Szablon 69 jest ładniejszy od 70. XD Ja to tak widzę hehe.
    Ostatni nagłówek podoba mi się najbardziej.
    Moim zdaniem musisz trochę bardziej popracować nad css'em XD Ja też, ale bardziej nad grafiką. Ren-san łączy nas jedna rzecz ja też nie umiem się przedstawiać hehe czy witać z kimś nowym. Aż czuć to wstrętne napięcie i zimny pod na plecach... brrr, a co do twojego stażu to cieszę się, że dołączyłaś! Mam nadzieję na miłą współpracę i, że się przede wszystkim dogadamy, więc mów mi po prostu Yuki czy jak ci bardziej pasuję. Za ksywkę też się nie pogniewam! No to pozdrawiam cieplutko i wyczekuję nowych prac! Życzę weny!
    Yuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksywki to raczej moja słaba strona (chyba, że te dziwne ;P), więc wolę mówić po prostu Yuki-sensei. ^ ^ Co, do CSS'a to jak najbardziej się zgodzę, jeszcze niezbyt mi wychodzi.
      To idziemy oblewać wspólną cechę, złe znoszenie powitań. :D
      Pozdrawiam.
      ~Ren

      Usuń
  2. Mi za to bardziej się podoba szablon z numerem 70, choć 69 (tak, naprawdę fajna liczba :D) też jest bardzo fajny (nagłówek wręcz świetny). Po prostu rzecz gustu :)
    Co do samych nagłówków zgodzić się tu muszę z Yuki, jest po prostu genialny! Taki futurystyczny nawet :P Choć drugi też jest bardzo dobry. Pierwszy zaś średnio mi przypadł, ale niczego mu też nie brakuje.
    Przede wszystkim cieszę się, że do załogi TzS dołączyła nowa, jak widać bardzo utalentowana, szabloniarka, która jak na brak czasu (każdy rozumie, szkoła itp, każdy ma swoje prywatne życie i należy to uszanować) odwaliła kawał dobrej roboty już na samym przywitaniu się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, każdy ma inny gust. ^.^
      Chociaż trochu przesadzone jest pisanie, że jestem bardzo utalentowana. :D
      W każdym razie dziękuję za opinię i pozdrawiam. :3
      ~Ren

      Usuń
  3. Zachęcamy do wzięcia udziału w marcowej edycji Szablonu Miesiąca.

    Więcej informacji znaleźć można pod tym linkiem: http://katalog-grafikow.blogspot.com/2014/03/szablon-miesiaca-zgoszenia-do-marcowej.html

    Zapraszamy,
    załoga KG

    OdpowiedzUsuń