23 stycznia 2014

Tak na szybko

Wskoczyłam tu na chwilę z przykrą (szczególnie dla osób, które mam w kolejce) wiadomością. Komputer co prawda jakoś jeszcze chodzi, jednak mam (prawdopodobnie) problemy z kartą graficzną i poważny problem - nie mogę korzystać z Photoshopa. Rozpisywać się tu nie będę o tym jak mi przykro, że przepraszam i jestem nieźle wkurzona. Postaram się to naprawić jak najszybciej, lecz ostrzegam, że zamówienia mogę wykonać z drobnym opóźnieniem. Proszę o wyrozumiałość i przepraszam :(

4 komentarze:

  1. Przykro mi ;( Znam ten problem ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieciekawie. Mi jak się coś spuję to już w ogóle nie działa >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę no, aż Ci współczuję. Znam ten ból, jak coś się psuje. Nie wiem jak zamawiający ale ja na pewno nie mam Ci tego za złe, toż to przecież nie twoja wina. ; ) Mam nadzieję, że niedługo znowu wszystko będzie w porządku i czekam na twój powrót. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko ! Kobito, szczerze to było nawet do przewidzenia. xD
    Ale luuuzik, nie martw się ^_^
    Czekamy na wielki powrót w stylu Yashy ! :D

    OdpowiedzUsuń