26 stycznia 2014

[55-57] Soul

Hej, jak tam niektórym z was mijają ferie? W wolnym czasie robię szablony, ale mam mało czasu. Czemu? Ja nie mam ferii i nie będę mieć ^^. Niestety takie uroki z mieszkania w Niemczech. Śnieg i zimno zaatakowało moje ciało niemiłosiernie... nie cierpię zimna... mam nadzieję, że nie zachorujecie XD.

Szablon dla Chi Yōsei



Co bym miała to dużo do mówienia? Podoba mi się kolorystyka. Wiem prosiłaś mnie, żeby było ciemno, ale jasno (dla mnie niewykonalne... jeszcze). Starałam się jak mogłam. Jeśli, więc coś będzie nie działać to pisz! 

Szablon dla NiebieskookiMisiek



Ten szablon bardzo mi się podoba. Nie jest jakiś taki z jakimiś mega kodami CSS, ale jak dla mnie to wyszedł tak jak prosiłeś. W ciepłych barwach. Jeśli coś będzie nie tak to pisz. Przy tym szablonie miałam mega dużo frajdy. Może i nagłówek zajął mi całkiem dużo czasu przez mój głupi laptop, który wyłączał mi gimpa, ale było warto XD. 

Szablon wolny



Ten szablon miałam dawno skończony. Podoba mi się tutaj kolumna. Nasiedziałam się, żeby zrobić te wszystkie ramki i rameczki. Nie wiem czy komuś przypadnie do gustu, ale mam nadzieję, że tak ^^. 

Buttony wyślę wam na e-mail jako iż gdzieś zaginęły mi na pendrivie...
Przyjmę dwa zamówienia jako iż mam mało czasu X.x 


10 komentarzy:

  1. Dzisiaj krótko i zwięźle, większość szablonów widziałam i znasz moje opinie. Wolny jest cudny mimo różu.

    OdpowiedzUsuń
  2. 55. To chyba jeden z najlepszych szablonów jakie zrobiłaś :) Jest naprawdę bardzo ładny! Nagłówek już nieźle współgra z resztą, wszystko wydaje się przejrzyste... Naprawdę bardzo ładnie :)
    56. ... Jadę dalej i... zmieniam zdanie. Ten szablon podoba mi się jeszcze bardziej niż poprzedni, i ten zdecydowanie jest najlepszym, jaki zrobiłaś!!!
    *ogląda dalej*
    57. Z każdym kolejnym szablonem mnie zaskakujesz. I znów muszę cofnąć swoje wcześniejsze słowa. Choć 56-stce nic nie brakowało, to ten szablon mnie wprost oczarował!!! Jest przepiękny! Nie może nacieszyć moich oczów :))))
    Świetne szablony, każdy kolejny lepszy od poprzednika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Yash. Pocieszasz mnie XD Już myślałam, że to kompletna klapa. Ostatni szablon zrobiłam po świętach czy nawet robiłam go w święta sama już nie pamiętam. Chciałam założyć boga, ale się rozmyśliłam. Teraz chcę założyć bloga z partówkami, ale nie mam pomysłu na nagłówek X.x Jeśli go nie założę to szablon pewnie trafi tutaj. ^^

      Usuń
  3. Zaisty ! xD Podoba mi się... To chyba oczywiste nie ? :D Dzięęęęęęęęęki <3 :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Cieszę się, że ci się spodobał.

      Usuń
  4. Mój szablon bardzo mi się podoba :D. Ten nagłówek! Bardzo ładny. Muszę tylko czcionkę zmienić, bo ogromnie takiej nie lubię :/. Dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 55 - Dobra, wchodzę sobie w twojego posta, czytam treść, odpalam szablon i... mój ryj wyglądał tak --> *q* Poważnie xD Bardzo ładny nagłówek, podoba mi się połączenie tych obrazków. Śliczny jest ogółem, nic dodać nic ująć :)
    56 - Też jest ładny, w ciepłych kolorach, CSS widać, że dopracowany. Ale ale... jest szczegół, taka drobnostka, która mnie strasznie drażni. W nagłówku, o ten kominek mi chodzi, za bardzo widać rogi. Jestem na to tak wrażliwa, jak Tusk przed kamerami na biedę xD
    57 - Ten jest chyba najlepszy ze wszystkich dzisiejszych. Pomimo, że jest tam tyle różu, to jest ładny, schludny i miły dla oka. Jest on moim faworytem, spośród wszystkich szablonów, które wykonałaś do tej pory. No nie mogę się po prostu napatrzeć na niego, co jest u mnie dosyć rzadkie. Brawa dla pani! :D
    Dobra robota i oby tak dalej... albo nie... spraw, żebym niedługo miała nowego faworyta :3 Liczę na Ciebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą opinię. Mam nadzieję, iż uda mi się cię jeszcze nie raz zaskoczyć i żebyś miała kolejnego nowego faworyta w moich szablonach wolnych. Jeszcze raz dziękuję. ^^

      Usuń