22 stycznia 2014

54. Zima zima a gdzie szablony...?

Jeszcze nie dawno cieszyłam się, że śniegu nie ma, cieplutko jest aż tu nagle... zima chamsko zaatakowała mnie minusową temperaturą i śnieżycą ;c Wyszłam dziś na zewnątrz tylko na chwilkę a myślałam, że zamarznę. A kysz zimo! Żeby troszeczkę ocieplić klimat, mam dzisiaj szablon i dwa dodatki, a żeby nie było tak pusto. Zacznijmy od szablonu.

Zamówienie dla Oli Ri



Okej, możesz trzasnąć mi patelnią/drzwiami/butem/czymkolwiek za to, że musiałaś tak długo czekać na ten nieszczęsny szablon >.< Naprawdę przepraszam, jednak nie sądziłam, że problemy techniczne uniemożliwią mi tworzenie grafiki na tak długi czas. Wiem, że chciałaś układ prawokolumnowy, jednak po stworzeniu grafiki uznałam, że lepiej wpasuje się tam lewokolumnowy. Oczywiście, jeśli Ci to przeszkadza to to zmienię ;) Co do możliwości zmiany we wszystkim... jeżeli coś Ci nie będzie pasowało to może napisz mi w komentarzu o co chodzi, dobrze? Bo nie za bardzo zrozumiałam tę kwestię w treści zamówienia. 

Nagłówki





Co prawda, laptop jeszcze nie jest do końca sprawny ale da się już co nieco na nim zrobić. Dlatego wracam (póki co) z urlopu i otwieram kolejkę ;3
Pozdrawiam cieplutko!

9 komentarzy:

  1. Pierwszy nagłówek jest świetny! Zieleń zrobiła swoje.
    Ale bez względu na koloryzację ta praca byłaby magiczna, z takim własnym klimatem.
    Po prostu dobrze dobrane stocki i kompozycja to już prawie wygrana :)
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    zapraszam do komentowania na dream--art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek jest bardzo duży, bardzo mi się podoba jest dopracowany i ciekawy.
    wg. mnie karty są zbyt odsunięte od siebie, ale ogólnie jest bardzo ładnie ;)

    Mi dzisiaj spadł śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki Hinaichigo, piękny szablon, tylko mam takie pytanko, bo trochę ucięło z obu stron i czy da się jakoś zrobić, by było widać całość? Po prostu Musica jest w połowie ucięty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz teraz jak na to patrzę, nie spodziewałam się, że będzie tak pięknie :) Masz naprawdę wielki talent ... Aż się łezka w oku kręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o kwestię zmiany chodziło mi po prostu, że jak kiedyś ściągałam wolne szablony to czcionki nie mogłam zwiększyć (żeby automatycznie była większa), ale u cb wszystko ok :)

      Usuń
    2. A i mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale postanowiłam dać szablon na drugiego bloga http://natsulucy-deathandlovestory.blogspot.com/ :)

      Usuń
  5. Oesu.
    Borze.
    Jeżu.
    Jaki piękny szablon! Dopracowany w najmniejszym szczególe. Idealny. Borze. BORZE. Układ rzeczywiście wpasowuje się, wszystko spójne. CUDO.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hohoho! Ten szablon dla Oli jest rewelacyjny! Cudny nagłówek, wszystko ładnie wtopiłaś, CSS idealnie dopasowałaś... Jestem zachwycona :)
    Zielony nagłówek już widziałam, i dobrze wiesz, że mi się podoba :) Ten szary też jest bardzo ładny, choć muszę przyznać... jedzie szarością, przez co troszki wydaje się mdły, bez wyrazu... Brakuje mi tu mocniejszego akcentu, aczkolwiek pomijając to, ten nagłówek jest delikatny i przyjemny dla oka :) No i przede wszystkim ładny :D

    OdpowiedzUsuń