18 grudnia 2013

30-31. When they cry...

No witam witam. :P Jak wam, dziubki kochane, grudzień mija? Co prawda śniegu nie ma ale zimno jak nie wiem. Przepraszam za moją dłuższą nieobecność, wiecie szkoła i walka o oceny, w końcu koniec semestru, nie? Z przedmiotów zawodowych praktycznie same pozytywne oceny, no gorzej już ze ścisłymi. Zagrożenie z matmy i biologii ale za to piąteczka z fizyki. Nie wiem czy płakać nad tymi zagrożeniami czy co ale ta piątka z fizy naprawdę mnie ucieszyła jak diabli. Jest moc! Za ten mój brak czasu winne są jeszcze problemy osobiste. Czasami sama się zastanawiam, dlaczego jest jak jest. Ale to po prostu życie, zabija wszystko co piękne. Do tego jeszcze zbliżający się wielkimi krokami post tematyczny... Oj tam, nie ważne. Jedziemy z szablonami.

Szablon dla Shion Sonozaki



Moja droga, nawet nie wiesz, jakiego miałam banana na ryjku jak robiłam ten szablon. Absolutnie kocham serię Higurashi to i bardzo przyjemnie wykonywało mi się twoje zamówienie. 
Najbardziej podoba mi się nagłówek. W ciemnych kolorkach, troszeczkę melancholijny, nie razi. No, już gorzej z CSS'em. Jednak nigdy to nie była moja mocna strona, o wiele bardziej wolę działać z grafiką. 
Menu z boku jest nieruchome, czego niestety nie można zobaczyć na podglądzie. 
(Kochana i masz u mnie punkt za nick - Shion to moja ukochana wręcz postać z uniwersum Higurashi ^.^)

A tu mamy button: 


Oczywiście, jak zwykle jest w paczce wraz z szablonem. :P

Szablon wolny



Jakoś tak mnie naszło na tego typu tematykę. Szablon nie jest za skomplikowany, podoba mi się a co! 

Mam jeszcze małą prośbę do Oli Ri. Mogłabyś podesłać mi jeszcze raz te arty do szablonu na gg? Przy każdym wyskakiwał mi jakiś błąd a nie chcę wystawiać odmowy. 

Dobra, z szablonów to by było tyle na dziś. Czas na nieco informacji. Zapraszamy na nasz pierwszy oficjalny świąteczny post tematyczny! Już 22 grudnia o 20.00, nie możecie tego przegapić! Jeżeli podoba wam się ta idea, wstawiajcie button imprezy na swoje blogi, by jeszcze więcej osób mogło tutaj trafić i razem z nami poczuć magię świąt. To będzie coś, czego jeszcze nie było w internetach :3


I przypominam także, że można głosować na nas w rankingu grudnia na szabloniarnię miesiąca na Katalogu graficznym oraz Katalogu grafików. Będziemy dozgonnie wdzięczne za każdy oddany głos ^.^

Dobra słoneczka, z informacji to już koniec.
Do następnego!
Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło i nie dajcie zimie! ; *



1 komentarz:

  1. Jak zerkam na ten szablon z władcy pierścieni, to aż mam ochotę coś o tym napisać... no serio, genialny ten szablon Ci wyszedł!
    Jest za-rą-bi-sty w kosmos xD
    I nie wiem za co ty tak chwalisz mój ostatni button, jak ten twój wyszedł lepiej :P
    Co do zamówienia dla panny Shion - jak zwykle przebiłaś samą siebie...Wszystko jest w nim idealne, nic nie przesadzone, cudo :D

    OdpowiedzUsuń