22 grudnia 2013

[32-38 + dodatki] Świąteczna impreza graficzna - czas zacząć !

Moi mili, mam dla was zarówno dobrą, jak i złą wiadomość. I zacznę od tej drugiej, by później było tylko lepiej.
Wczoraj wieczorem dostałam informację, iż Hinaichigo ma poważne (nazwijmy to) problemy techniczne, a na domiar wszystkiego jej wszystkie prace poszły wraz z komputerem, który na chwilę obecną jest nie do użytku. Dlatego pozwolę sobie w jej imieniu przeprosić za dzisiejszy brak jej prac, jest jej z tego powodu bardzo przykro, jednak obiecała, że to nadrobi. Tylko odrobinkę później.
Ja sama z powodów osobistych miałam duże problemy, by wyrobić się z terminem - niestety koniec roku okazał się dla mnie niezbyt łaskawy, a za to pełen nieoczekiwanych zdarzeń. Ale koniec końców uwinęłam się ze wszystkim : )

A oto co dla was dziś przygotowałam :



Szablony wolne :
















Obraz w stópce posta (komentarze) jest animowany!
Przepraszam również za słabą jakość przede wszystkim tego screena w podglądzie.





Przypominam, że o pobraniu wolnego szablonu należy o tym wspomnieć w zakładce POBIERALNIA : )



Nagłówki :

Muszę przyznać, że w "grafice" siedzę już od dawna i robiłam wiele różnych rzeczy... jednak takie nagłówki, jakie tworzą niektórzy z szabloniarzy to dla mnie wciąż czarna magia i dłuuuga droga przede mną, bym choć w połowie mogła im dorównać.
Coś tam jednak wyskrobałam w moim ukochanym CS5 : P


Choć nawet lubię HP, to nie jestem jego wielką fanką, opowiadań blogowych tym bardziej nie czytam. Ale jest ich chyba dość sporo i to chyba dlatego pokusiłam się na tą tematykę.
I przyznam, robiło mi się ten nagłówek całkiem sympatycznie : D



Z tego nagłówka jestem już o wiele mniej dumna. Ale wypadało, by w świątecznym poście pojawił się choć jeden akcent tematyczny ; )





Koloryzacje :

To już jest dla mnie zupełna nowość. Kiedyś robiłam trochę sygnatur, co jest dość podobne do tworzenia nagłówków, a o udostępnianiu koloryzacji nie miałam nawet pojęcia zanim nie zaczęłam zaglądać na szabloniarnie! (rany, jaka ja zacofana jakaś xD). Muszę jednak przyznać, że chyba się w tym odnalazłam. Będę ćwiczyć tak jak z resztą i na pewno jeszcze nie jedną koloryzację tu dla was wstawię w najbliższym czasie. Mam tylko nadzieję, że niczego tu nie poknociłam i zrobiłam to właściwie ^.^







No i to by było na tyle. A raczej na tyle pozwolił mi mój czas wolny, którego wciąż nam za mało...
Niedługo jednak dodam nieskończoną przeze mnie paczkę z awatarami, nowe koloryzację, nowe szablony (oczywiście też te z kolejki!), może pojawią się tu również sygnatury? 

Oprócz tego, życzę wam ( również w imieniu Hinaichigo), wszystkim blogowiczom
wesołych świąt oraz udanego skoku w 2014 rok!
Aby karp na stole wam smakował,
aby prezenty pod choinką były trafione,
a sylwester był udany oraz zapamiętany!
I by nowy rok zaczął się bez kaca : P

Sygnaturka oczywiście też jest do pobrania 



PS. Do powrotu Hinaichigo nabór zostaje zamknięty, a osoby które zgłosiły się wcześniej proszone są o odezw na mój nr gg (podany w zakładce "załoga")

3 komentarze:

  1. Biedna Hinaichigo :(
    Świetny nagłówek, ogólnie fajny post.
    PS: Napisałam do cb na gg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wszystkie prace są cudowne! Odwaliłaś naprawdę kawał dobrej roboty. Nie dosyć, że zaserwowałaś sporą dawkę swoich prac, to jeszcze na jakim poziomie. Wszystkie dokładnie zrobione, a nie na odpierdziel się. Najbardziej spodobał mi się szablon z Killuą z HxH ^^ Widać, że starałaś się, więc mam nadzieję, że ten Twój wysiłek zostanie doceniony! ;))))
    Po mimo nawału spraw osobistych i nieprzewidzianych zdarzeń znalazłaś czas w tym i tak już ograniczonym czasie i zajęłaś się grafiką. Dlatego życzę Ci abyś nie traciła sił we wszystkim, co robisz, aby Twoje życie osobiste się układało i było bez przeszkód. Samego zdrowia i szczęścia i uśmiechu na twarzy. Aby nadchodzące święta minęły Ci w miłej i spokojnej atmosferze. Kolejny, 2014 rok był lepszy od bieżącego. Jednym słowem, wszystkiego dobrego! :))))
    Jeszcze raz gratulacje tak znakomitych prac! :*
    Tulę mocno ~~
    Mini!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałem przeprosić, z powodu nawału zajęć nie zdążyłem umieścić buttonu promującego imprezę. Przepraszam.

    R.

    OdpowiedzUsuń