01 grudnia 2013

[24] "Pod wysokim napięciem!"

Hejka kochani!
I jak minęły wam Andrzejki? Może byliście u wróżki, albo laliście wosk? A może oblewaliście imieniny Andrzeja? :D Ja zaliczam się do tych ostatnich, dlatego też mam (póki co) jeden szablon z zamówienia...

Zamówienie dla Shizuko-chan



Zmieniłam fiolet na żółty... cieszę się, że się na to zgodziłaś Shizuko-chan :D
Jakoś tak bardziej to chyba do koncepcji twojego opowiadania pasuje :P
Dodałam Ci jeszcze kursor w kształcie błyskawicy i zrobiłam button ...


...który jest dostępny w paczce.
CSS nie jest tu jakiś wygórowany, aczkolwiek moim zdaniem jest raczej wszystko co powinno być, a jednocześnie nie jest tego za dużo :P
Mam nadzieję, że szablon w całości Ci się spodoba i będzie Ci dobrze służył na blogu :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz