26 listopada 2013

[20-23] "Pół na pół"

Dziś połowa szablonów to zamówienia, a druga połowa to wolne : )
Muszę się ogarnąć z czasem, bo się zapuściłam normalnie! Ale mam w planach zrobić dla was niedługo kilka dodatków, nie tylko szablonów... Bo nie samymi szablonami szabloniarnia żyje :D
Zbliżają się święta, więc coś w tym temacie też na pewno tu niebawem znajdziecie...
A przechodząc do szablonów :

Zamówienie dla Mio Nashiro



A więc tak - w kolory mam nadzieję trafiłam, obrazki do nagłówka wybrałam sama tak jak prosiłaś... Mam nadzieję, że trafiłam w twój gust ; ) Chat znajdujący się w prawym dolnym rogu jest wysuwany, wystarczy na niego najechać, a się pojawi. Cały szablon (jak i reszta) jest przystosowany do przeglądarki Opera, a jeśli okazałoby się, że ten chat wchodzi na jakieś pole bądź "ucieka" poza ekran wystarczy użyć Ctrl i + lub Ctrl i - , ale w razie problemu oczywiście mogę to poprawić tak, by chat był dostosowany do twojej przeglądarki (wtedy daj mi znać, najlepiej pod tym postem)
Plus:
Dodany kursor na blogu i button (nie dostępny w paczce, więc jakby był potrzebny jeszcze raz to można go ściągnąć bezpośrednio z tego postu)




Zamówienie dla Aysune Chan




Dałaś mi taką gamę kolorów, że nie wiedziałam z początku jak to mam wszystko uchwycić w jednolitą całość, ale myślę, że mi się udało :P
Pisałaś, że nie obrazisz się jeśli coś z przesłanych obrazków odejmę lub dodam coś własnego - muszę przyznać z tego co mi podesłałaś ciężko było coś ładnego stworzyć, więc poddałam się sugestii i dodałam też coś od siebie ; )
Button:

Button i nagłówek dostępny jest w paczce z szablonem.




Wolny 22



Podgląd / Pobierz

Ostatnio zaczęłam gustować w pastelowych kolorach. CSS troszeczkę czasu mnie kosztował, choć wszystko wyszło i tak skromnie. Mimo to jestem bardzo zadowolona z tego szablonu. Jak dla mnie to chyba jeden z lepszych jakie zrobiłam.




Wolny 23




"Color Rainbow" - a mimo to nie rzyga się tu tęczą :D Co prawda są akcenty tęczy, jednak całość również jest obrana w pastele. Choć nie tak jak z poprzednika również jestem z tego szablonu zadowolona, tym bardziej że użyłam tu nowego efektu - zmiana wyglądu nagłówka gadżetu po najechaniu na niego (działa tak jak przy najeżdżaniu na strony)


5 komentarzy:

  1. Katalog grafików organizuje nowy konkurs pt."Zimowa abstrakcja". Zainteresowani graficy tworzą nagłówek będący abstrakcją (koniecznie zimową!). Jeżeli jesteś ciekawa(y) szczegółów akcji, zapraszam TUTAJ, gdzie wypisane są wszystkie zasady konkursu oraz termin oddawania prac.

    Otrzymałaś(eś) tę wiadomość, ponieważ twój blog przynależy do naszego spisu.

    Pozdrawiam,
    główna administrator katalogu grafików

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodze na podgląd i o mało co z krzesła nie spadłam! Epickie! ^^ Bardzo dziękuję, za przewspaniały szablon <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Yasha??????:o
    dlaczego ja o niczym nie wiem????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cię nie ma to co masz wiedzieć? :D A ja skromna się nie chwalę hehe :p

      Usuń