01 grudnia 2013

[25] "A-kysz czernio!"

Kolejne zamówionko i kolejny szablon z tematyką anime Fairy Tail (nie mam nic przeciwko takim szablonom, ale zaczynam mieć wrażenie, że dostałam przyklejoną metką "szabloniarka od Fairy Taila" - a nie tylko to potrafię robić :P)

Zamówienie dla TheJuki2001



Żeby choć trochę zmienić to co robię postanowiłam zrobić dla Ciebie trochę radośniejszy szablon - zamiast czarnego koloru, który podałaś na początku zdominowałam wszystko niebieskim i fioletem.
Dodałam kursor z Lucy, umieściłam podobne dodatki jak u Mio, ale...
Patrząc na zamówienie odniosłam wrażenie, że chcesz mieć bardzo podobny do niej szablon.
Ja ZA KAŻDYM RAZEM staram się zrobić coś innego, coś nowego. 
Jednak muszę przyznać jestem bardzo zadowolona z tego szablonu - i mam nadzieję, że ty też będziesz ; )

A tu button :D Oczywiście tak jak zawsze jest już wgrany w paczce : )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz