03 listopada 2013

09. Tam gdzie rozum się kończy...

Myślałam, że nie dam rady, ale jednak - chyba uda mi się wykonać wszystkie zamówienia :D Na ostatni moment co prawda, ale zawsze :P
W sumie chciałam wstawić wszystkie szablony z tematyki Fairy Tail za jednym zamachem, ale za następny najwcześniej wezmę się wieczorkiem, a po co Marta i Asuna mają czekać dłużej. Prawda? ;)

Zamówienie Marty Lupi



Kolory mam nadzieję takie, jakich oczekiwałaś, również użyłam tych obrazków do nagłówka, które mi podesłałaś. Kursor z czarnym sercem też jest, jednak nie zbyt chyba zrozumiałam wcześniejszy podpunkt odnośnie licznika i zakładek z blogami... Licznik do bloga jest, ale tylko na tego bloga. Jeśli miały tam się znaleźć licznik do innych blogów, to chyba na jednym blogu nie da się zrobić kilku... 
Tak samo z tymi zakładkami do waszych blogów (do twojego i Asuny), jeśli miały one być w "Stronach" to wystarczy, jak same sobie tam to wpiszecie :) Jeżeli jednak chciałyście zrobić oddzielne gadżety z linkiem odnoszącym do waszych poszczególnych blogów, to mogę dla was coś takiego zrobić :) 
Wybaczcie, że piszę to tutaj, ale mam ograniczony czas korzystania z nie swojego komputera i myślę, że szybciej dogadamy się tutaj niż na mailu :P
Więc jakby coś to dajcie znać czy coś mam poprawić, zmienić lub dorobić, ale mam nadzieję, że spodobał się wam wasz nowy szablon :*

Chciałam też was poinformować, że moja kolejka jest ponownie otwarta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz