04 listopada 2013

[10-11] "Czarno to widzę"

Takie kolorowe anime (nieemitowane już), a szablony takie ciemne. Mowa oczywiście o Fairy Tail i o szablonach w tej tematyce : ) . Czarne kolorki troszeczkę mnie zdołowały, ale końcowy efekt jest nawet zadowalający. Przynajmniej jak na pracę graficzne na laptopie bez myszki -.-.

Zamówienie dla An Tsuki



Moja droga, chciałaś by postacie były z mangi, czarno-białe, jednak gdybym miała jakąś własną koncepcję ...
A stało się tak, że właśnie takową miałam ^.^ Postacie są z mangi, ale po koloryzacji (oczywiście nie mojej :D), zmniejszyłam jednak nasycenie barw, by nie były one zbyt kolorowe. Kombinowałam i kombinowałam z tym nagłówkiem wczoraj, ale myślę, że będziesz zadowolona z końcowego efektu :P Jeszcze dopiero na sam koniec zdałam sobie sprawę z ustawienia renderów... tak, pięknie to wygląda - Wendy obmacująca kaloryfer Laxusa xD (widać to już na miniaturce szablonu).
Na podglądzie widać, że strony, znajdujące się po prawej stronie nachodzą na nagłówek, ale spokojnie, cała ta kolumna przesuwa się wraz z przesuwaniem strony :)
Nic chyba więcej do dodania nie mam, więc tylko mogę mieć nadzieję, An Tsuki, że będziesz zadowolona z mojej pracy : ).

Zamówienie dla Neja Sa



Jedna kolumna, kolor czarny, bajerów i innych dodatków brak... No cóż, dużych wymagań to Neja Sa nie miałaś, ale oczywiście starałam się zrobić szablon jak najlepiej : ) W nagłówku (obrazku) dużo nie zmieniałam, jednak w opisie, który mi podałaś chyba był błąd stylistyczno-ortograficzny. Pozwoliłam sobie go poprawić, jeśli jednak źle zrobiłam to szybko to poprawię. Szablon moim zdaniem może i pozbawiony jakiś super dodatków wizualnych, itp, ale przejrzysty i chyba miły dla oka - a to najważniejsze.


Niedługo możecie się ode mnie spodziewać kilka szablonów wolnych, tematycznych.
Na halloween się spóźniłam, ale zbliżają się Andrzejki, no i oczywiście Boże Narodzenie. Możecie się więc domyślić co wam niedługo zaprezentuje :P
No i na koniec pozwolę sobie przypomnieć, że moja kolejka jest już wolna. Teraz nawet to jest pusta, więc nie pozwólcie mi (i Hinci) się nudzić :D


1 komentarz:

  1. Mam być zadowolona? cóż...to że jestem zadowolona to za mało powiedziane ^.^ wchodzę sobie dziś na blogera, i nagle widzę posta z szablonarni. "Czarno to widzę", aż się trochę wystraszyłam, ale gdy zobaczyłam szablon...cudo *.* właściwie nawet już nie pamiętam co ja tam takiego pisałam w tym zamówieniu xD ale strasznie mi się podoba, szczególnie, że ja czegoś takiego nie potrafię :< i ta Wendy *Q* zamieniłabym się z nią miejscem z chęcią ♥

    OdpowiedzUsuń