14 listopada 2013

16-17. Zrozumieli, że idealny świat jest podróżą, nie miejscem

Dobry wieczór, słoneczka. Dzisiaj króciutko, bo nie mam za dużo czasu. Przygotowałam dla was dwa szablony wolne w tematyce fantasy. Mam nadzieję, że przypadną komuś do gustu i na coś się przydadzą. Bez zbędnej gadki, przejdźmy do szablonów.



Ten wyjątkowo mi się podoba. Zwłaszcza te czerwone barwy. Jakoś tak ostatnio natchnęło mnie na tematykę fantasy, więc tak oto powstał ten szablon. Może kogoś zarażę (jak to brzmi xD) moją miłością do tej tematyki? :P



Lubię ten szablon, jestem z niego zadowolona. Może nawet nie tyle z CSS'a co z nagłówka. Jasny, przejrzysty co tu więcej dodać? :3

To na dzisiaj wszystko. Następnym razem wraz z zamówieniem Blue, może pojawi się coś więcej ode mnie. Do następnej notki! 
Dobranoc i pozdrawiam. :*

1 komentarz:

  1. Co prawda fantastyka to nie moje klimaty, choć muszę przyznać.. czasem miło jest zrobić coś takiego :3
    Jednakże powracając do twoich prac : no już nie wiem, która lepsza! Są świetne, CSS wygląda bardzo estetycznie, a nagłówki są fantastyczne - i to dosłownie :D

    OdpowiedzUsuń