11 listopada 2013

13-15 'Czasami ciemno od skrzydeł anielich...'

Witajcie moje słoneczka. Dziś mam dla was nie jedno, jak zwykle, lecz dwa zamówienia, szablon wolny i nagłówek. No to jedziemy.

Zamówienie dla Natalii Sieradzkiej



Mam nadzieję, że kolorystycznie jest tak, jak oczekiwałaś. Myślę, że podołałam zadaniu i jest zachowany taki mroczny klimacik :P Nagłówek mi się podoba, z CSS'em nie najgorzej, ogólnie jest w porządku. Kochana, tam w widżecie ''Informacje'' jak na podglądzie, gdy wejdziesz w układ, przejdź do prawej kolumny i odnajdź ten widżecik, po czym go otwórz i wpisz własne informacje a tekst będzie się przesuwał w górę i w dół. Obserwatorzy i button naszej szabloniarnii są rozsuwane. Buttony: 



Buttony znajdują się w paczce wraz z szablonem i nagłówkiem. Cóż, jedyne co mi pozostało, to mieć nadzieję, że wszystko będzie w porządku a jeżeli nie, to oczywiście napisz do mnie na gg czy w komentarzu. :3

Zamówienie dla Asuny Miko


Podgląd / Pobierz

Słońce, chciałaś aby szablon był w kolorach czerni, bieli i szarości, natomiast ja dałam się ponieść własnej wyobraźni (o zgrozo!) i stworzyłam go głównie w szarości. Również chciałaś, by szablonik zachował melancholijny klimat - mam nadzieję, że sprostałam oczekiwaniom i mi się to udało. Co do kursora, owszem, jest serduszko tylko niestety nie płonące. Próbowałam takie wgrać, jednak nijak mi nie pasował do reszty. Dlatego wstawiłam Ci tam takie dość ładne i gustowne, czarne, duże serce. Natomiast Chat także się tam znajduje, niemniej jednak nie działa on w ten sposób, że jest on bezpośrednio wgrany w twój szablon. Musisz go sama wstawić, w gadżetach już jest przygotowany dodatek ''Chat'', należy tam tylko skopiować i wkleić ten oto kod: 
<script type="text/javascript" src = "http://www.deszczowce.pl/app/webroot/shoutbox/sb.php?shoutbox_id=59070940&amp;style=0&amp;width=190&amp;height=500&amp;noscroll=1"></script> 
I wszystko ładnie powinno działać jak na podglądzie. Widżety ''Obserwatorzy'' i ''Chat'' są rozsuwane. ^.^
Mam nadzieję, że szablon Ci się spodoba. :3

Darmówka



No i w końcu jakiś szablon wolny. Nie jest za skomplikowany, w mrocznym klimacie, wydaje mi się, że jest w porządku. I absolutnie kocham tego arta. ♥

Nagłówek

Mam też dla was dwie wersje, tego samego nagłówka. Przypominam, że nagłówki można pobierać, po uprzednim zapoznaniu się z regulaminem. Mnie osobiście bardziej podoba się ten niebieski a wy jak myślicie? :P





Oficjalnie też ogłaszam, że moja kolejka jest pusta, więc śmiało można zamawiać. :P
Buziaczki. ; **

1 komentarz:

  1. No Hincia, to żeś zaszalała :D
    Zamówienia są wykonane świetnie. Ahh te nagłówki... Css również dobry, naprawdę te szablony Ci wyszły genialnie.
    Jednak darmówka jak dla mnie przebija wszystko - a to przez tło z tą dziwną/straszną kobietą. Zakochałam się w tym szablonie po uszy, aż mam ochotę pisać horrory gdy tylko na niego patrze :D

    OdpowiedzUsuń