30 października 2013

07. My World...

Wróciłam i nie wróciłam :P Przez zbliżające się święto, w którym to upamiętniamy naszych bliskich, nie będących już z nami dostałam "przepustkę" ze szpitala (jak w więzieniu O.o) do końca tygodnia.
Jednakże wyjeżdżam praktycznie do niedzieli do rodziny oddalonej ode mnie o kilkaset kilometrów, więc zbytnio czasu wolnego mieć nie będę. Ale spięłam tyłek i dokończyłam szablon dla Samy :D

Zamówienie dla Sama

Chyba udało mi się zrobić wszystko co chciałaś - obserwowani i zakładka "o mnie" jest rozsuwana, jest kolorowy suwaczek, licznik, kursor z serduszkiem (ładnej blondynki niestety nie znalazłam :C )... Mam nadzieję, że całościowo grafika przypadnie Ci do gustu, choć według mnie nie jest naszpikowana bajerami.
Gdybyś jednak chciała coś zmienić, lub byłoby coś nie tak - pisz śmiało tutaj, albo na gg : )

Z dostępnych zdjęć zrobiłam jeszcze dwa buttony - znajdziesz je w paczce w szablonem :


Wszystkim zaś życzę straaasznie udanego Halloween , a w przyszłym tygodniu powinnam zrobić resztę szablonów o tematyce Fairy Tail :)

Trzymajcie się! :*





2 komentarze:

  1. Szablon jest naprawdę prześliczny :D Wszystko mi się podoba, ale kiedy wgrałam go na swojego bloga okazało się, że w nie mam nagłówka :/ Czy wgrałabyś mi go albo przesłałabyś mi go? :D Moje gg znasz
    Pozdrawiam~!~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam :C Już dodałam link do nagłówka koło podglądu i linku do całego szablonu.

      Usuń