10 sierpnia 2015

91. Beginning of everything

Hejka!
Jak pewnie się już domyśliliście jestem nową stażystką! Ktoś się cieszy? Nie? A mogło być tak fajnie...
Mam tylko nadzieję, że pomyślnie przejdę staż i zostanę tu na dłuuugo! Trzymajcie kciuki!
Przychodzę na razie tylko z jednym szablonem wolnym i nagłówkiem, bo CSS się uparł i za nic w świecie nie chce działać jak powinien, a te upały odbierają chęci do walki z kodami.

Szablon wolny


To jest jak na razie najbogatszy w różnorodność kodów szablon, ale czy najlepszy? Ten kolor ta wszystko psuje. Ma ktođ pomzs na 

Nagłówek


Muszę przyznać, że zakochałam się w tym nagłówku. To chyba jeden z moich najlepszych.

Na koniec chciałabym prosić o szczerą krytykę i obiektywną ocenę. Tylko proszę o wyrozumiałość, bo jestem początkującą szabloniarką i jeszcze muszę się wiele nauczyć. Aż mnie głowa boli na myśl o drodze, którą muszę przebyć.
Na koniec dodaję kredyt, bo chyba tak wypada, nie?
1 | 2 | 3 | 4

Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Ja się cieszę! :D
    Jak dla mnie taka świeża krew w załodze TzS to świetna nowina ^.^ .
    Co do szablonu, chyba lepiej by to wyglądało, jakby nagłówek był zrównany z postami i kolumnami, ale z drugiej strony taka mała asymetria jest ciekawym pomysłem :)
    Zarówno szablon jak i nagłówek są bardzo ładne!
    Liczę, że jeszcze nie jeden twój szablon tu zobaczę ;) Powodzenia i dobrej współpracy z załogą TzS :D

    OdpowiedzUsuń