24 czerwca 2014

78 Watashi no kokoro shiroku kawareru?

Hejo, dawno mnie tu nie było. Mam zamówienie dla Mio, jednak, gdy wykonam zamówienie dla Erzy odchodzę z szabloniarni. Nie mam czasu na robienie szablonów, a nie mogę tutaj być jeśli nie zamierzam nic, nie robić. Tak jak Yasha, wybieram pisanie na które znajdę godzinke czy pół, ale szablony zajmują mi naprawdę dużo czasu. Nie potrafiłabym zrobić nagłówka i napisać css'a w tak mało czasu.
Przykro mi Mio, iż musiałaś tyle czekać na szablon. Nie zrobiłam kursora uważając, że to będzie za dużo i nie dodałam chatu, przepraszam!
Mam nadzieję, że Hina dasz sobie radę, ale ja już nie mogę tak dłużej. Czuję się winna, gdy ktoś musi długo czekać, aż ja ruszę swoje szanowne cztery litery.
Naprawdę bardzo mi przykro.
Szablon dla Mio

Podoba mi się wszystko. Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz