25 lutego 2014

Notka pożegnalna

Jak to mówią, wszystko co dobre kiedyś się kończy... Ale może zacznę od tego najważniejszego, czyli wyjaśnienia, czemu Yasha zaginęła ostatnio :P Jak to ja, z wrodzonym talentem do pecha, złamałam ostatnio rękę i już jakiś czas męczę się z gipsem (i męczyć się będę przynajmniej do końca lutego). Wiele też u mnie nowości w życiu osobistym, o których nie będę się tu rozpisywać, a co za tym idzie, mój napięty jak struna harmonogram dnia staje się jeszcze bardziej zajęty. Myślałam o tym dość długo, ale w końcu podjęłam decyzję, by pożegnać się z szabloniarnią. Uwielbiam robić dla was szablony, uwielbiam też mojego photoshopa, nawet jeśli nie raz sprawiał mi jakieś psikusy, jednak, jak sami wiecie, najpierw trzeba zrobić to, czego się nienawidzi, a potem to co się kocha. Najpierw obowiązki, potem przyjemności :P
Musiałam wybrać, czy pozostać przy pisaniu, czy też szablonach - wybrałam to pierwsze, za co mam nadzieję mi wybaczycie.
Szczególnie chciałam podziękować za wszystko Hinie, która wiele razy mi pomogła, a tworzenie z nią i dbanie o szabloniarnie było ... no chyba nie mogło być lepiej :)
Prosiłabym też, by osoby, które już wcześniej zamówiły u mnie szablony, wybrały inną szabloniarkę do jego stworzenia. Próbowałam coś wskórać lewą ręką, póki mam jeszcze chwilę czasu dla siebie, jednak to co zrobiłam było tak straszne, że nie mogło to wyjść na światło dzienne :P
Przepraszam, jeśli kogoś zawiodłam, liczę też na to, że mnie zrozumiecie. A blogowi i szabloniarzom życzę dużo zamówień, radości z tworzenia i zadowolenia z efektów końcowych :)

4 komentarze:

  1. Szkoda, fajnie było cię poznać :)) Myślę że będziemy jeszcze utrzymywać kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż by tu powiedzieć... no kurczę, troszeczkę przykro mi się zrobiło ;c Tak wspaniała szabloniarka nas opuściła... Ale nie bój boja, rozumiem, że życie prywatne jest ważniejsze niż blogi. Szkoda po prostu, bo byłaś z TzS od początku a teraz Ciebie zabraknie :< W każdym bądź razie, absolutnie nie mam Ci tego za złe. Pamiętaj, że zawsze będziesz tu mile widziana :D Dziękuję za twój czas poświęcony tutaj, bo bez Ciebie szabloniarnia nie była by taka jaka jest dziś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Yashaaaaaaa T.T Z jednej strony przykro mi, że musisz opuścić ta szabloniarnie, ale z drugiej rozumiem, zdrowie, facet, opowiadanie...Tylko błagam, nie złam sobie znowu czegoś... no np. psychiki xD
    Cóż...a jeśli chodzi o szablon, to też jest mi przykro. I to cholernie !! Doskonale wiedziałaś co lubię, co i się podoba. Kurna ;-; Eh... i kogo ja mam teraz wybrać?? Bardzo bym chciała Hinaichigo-chan, ale ma już zamknięta kolejkę. . . Ale ważne abyś się nie łamała Yasha !! Coś się wymyśli.

    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Yash TT^TT normalnie się prawie popłakałam. Dzięki za ten czas, który mi poświęciłaś. Cieszę się, że zdążyłam cię poznać. Robisz bardzo dobre szablony. Mam nadzieję, że kiedyś tu do nas wpadniesz XD. Nie martw się rozumiemy! Szabloniarnia nie będzie taka sama bez ciebie TT^TT.

    OdpowiedzUsuń